Hartelijk dank dat u bij Golfclubservice.nl een bestelling wilt plaatsen.
Hier vindt u hulp en antwoorden bij veel voorkomende vragen die tijdens de bestelprocedure voor kunnen komen.
Ik heb een aantal artikelen in mijn winkelmandje maar kan die niet afrekenen.
Het gevraagde aantal is niet op voorraad. Pas het aantal naar beneden toe aan of neem contact met ons op voor een offerte op maat.
Verzending van uw bestelling binnen NL kost slechts € 6,25, ongeacht de omvang en hoeveelheid van de bestelling. U kunt met ons contact opnemen om uw voorkeur te wijzigen.
Ik wil de bestelling op een ander adres dan mijn eigen huisadres laten bezorgen.
U kunt in uw Account zowel het bezorgadres als het factuuradres invoeren en/of wijzigen. Indien deze twee hetzelfde zijn, dan dient u het vakje met 'Verzendadres is hetzelfde als het factuuradres' aan te vinken.
Controleer het door u opgegeven mailadres in uw Accountgegevens. Het kan ook zijn dat uw mailbox het bericht automatisch als spam ziet. U kunt ons emailadres opslaan bij uw contacten om zo niet gezien te worden als spam.
Ik ben de kortingscode vergeten in te voeren.
U kunt contact met ons opnemen voor een oplossing.
Controleer de juiste spelling en het gebruik van hoofd-en kleine letters. Sommige codes kunt u maar één keer gebruiken. Ook is er soms een minimaal bestelbedrag nodig om toegepast te kunnen worden. Er kan maar één code per aankoop toegepast worden. Ze zijn ook niet te gebruiken bij een artikel waarvoor de kwantumkorting geldt.
De knop 'Bestel en Betaal' werkt niet tijdens het afronden van de bestelling.
Controleer of u alle verplichte invoervelden (gemarkeerd met een *) heeft ingevuld. Dit zijn de verzendmethode en de betaalmethode. Ook dient u aan te vinken dat u akkoord gaat met onze leveringsvoorwaarden.
Tijdens de bestelprocedure of indien u een Account heeft kunt u een bedrijfsnaam invoeren en zal deze op de factuur worden weergegeven.
Staat uw vraag er niet bij?
Neemt u dan contact met ons op. We zijn u graag van dienst!