Hulp bij bestellen

Hartelijk dank dat u bij Golfclubservice.nl een bestelling wilt plaatsen.

Hier vindt u hulp en antwoorden bij veel voorkomende vragen die tijdens de bestelprocedure voor kunnen komen.

golbal

Ik heb per ongeluk aangegeven dat ik de artikelen op kom halen in Lelystad i.p.v. deze te laten verzenden.

Verzending van uw bestelling binnen NL kost slechts € 6,25, ongeacht de omvang en hoeveelheid van de bestelling. U kunt met ons contact opnemen om uw voorkeur te wijzigen.

golbal

Ik krijg geen bevestigingsmail van mijn bestelling.

Controleer het door u opgegeven mailadres in uw Accountgegevens. Het kan ook zijn dat uw mailbox het bericht automatisch als spam ziet. U kunt ons emailadres opslaan bij uw contacten om zo niet gezien te worden als spam.

golbal

Mijn kortingscode werkt niet.

Controleer de juiste spelling en het gebruik van hoofd-en kleine letters. Sommige codes kunt u maar één keer gebruiken. Ook is er soms een minimaal bestelbedrag nodig om toegepast te kunnen worden. Er kan maar één code per aankoop toegepast worden. Ze zijn ook niet te gebruiken bij een artikel waarvoor de kwantumkorting geldt.

golbal

Ik wil een BTW factuur op een bedrijfsnaam.

Tijdens de bestelprocedure of indien u een Account heeft kunt u een bedrijfsnaam invoeren en zal deze op de factuur worden weergegeven.

golbal