Verzending in Nederland slechts € 5,95

Hulp nodig bij bestellen?

Hartelijk dank dat u bij Golfclubservice.nl een bestelling wilt plaatsen.

Hier vindt u hulp en antwoorden bij veel voorkomende vragen die tijdens de bestelprocedure voor kunnen komen.

o
Ik heb een aantal artikelen in mijn winkelmandje maar kan die niet afrekenen.
  Als er artikelen met drie rode sterretjes zijn gemarkeerd, dan is dat aantal niet op voorraad. Pas het aantal naar beneden bij en druk op bijwerken. Herhaal dit proces totdat de sterretjes zijn verdwenen.
o
Ik heb per ongeluk aangegeven dat ik de artikelen op kom halen in Lelystad i.p.v. deze te laten verzenden.
  Verzending van uw bestelling binnen NL kost slechts € 5,95, ongeacht de omvang en hoeveelheid van de bestelling. U kunt contact met ons opnemen om uw voorkeur te wijzigen.
o
Ik heb bij de betalingsmogelijkheden gekozen voor betaling via IDEAL maar ik word niet doorgestuurd naar mijn bank.
  U heeft waarschijnlijk uw bestelling niet helemaal afgerond of te lang gewacht met de betalingsafronding. Helaas kan er uit veiligheidsoverwegingen niet nogmaals naar IDEAL doorgelinkt worden. U zult de betaling per bankoverschrijving moeten voldoen. Onze bankgegevens staan vermeld bij: Verzending en betaling.
o
Ik wil de bestelling op een ander adres dan mijn eigen huisadres laten bezorgen.
  U kunt dat aangeven tijdens de bestelprocedure en het bezorgadres opgeven.
o
Ik krijg geen bevestigingsmail van mijn bestelling.
  Controleer het door u opgegeven mailadres bij uw accountgegevens. Het kan ook zijn dat uw mailbox het bericht automatisch als spam ziet.

Staat uw vraag er niet bij? Neemt u dan contact op via info@golfclubservice.nl of bel ons.

Wij Accepteren